2009. augusztus 25., kedd

Gubbio 2.

Kereszt ès kukàk Loreto falucska vègèn. Az olaszok tudjàk hol a hatàr a jelkèpek tiszteletèben.



Most van egy kis idom, mert reggel elbucsuzva a szàllàstòl visszasètàltam Gubbioba vàrost nèzni ès talàltam egy kis netpointot, tehàt ìrhatok mèg nèhàny szòt az ùtròl, ùgy àltalàban.

Tegnap pl. egèsz kellemes huvosben, 35-36 °C-ban gyalogoltam a szelìdebbè vàlò lankàkon. Allandò kisèroim, kb 20-30 db lègy miatt, melyek a fejem korul koroznek, mint valami megbolondult bolygòrendszer, mikozben lassan vonszolom magam felfelè a hegyre, ùgy nèzhetek ki, mint a Heroes 3 cimu szàmìtògèpes jàtèkban a zombi. Persze tùlzàs lenne azt àllìtani, hogy nincsenek pozitìv pillanatai az ùtnak: dèlben nekiàll illatozni a macchia, ami nem màs, mint a mediterràn bozòt a maga sokfajta viràgàval ès illòolajàval, ez azèrt nèmi feludulèst hoz a tuzo napon. A legeslegjobb mègis az, ha egy àrnyas fa alatt letehetem az àtkozott zsàkot a vàllamròl ès lassan kortyolhatom a langyos vizemet. Ha pedig hus vizu forràst talàlok az erdoben (nèha az is akad), az pedig maga a foldi èden. Abban a maradèk 2-3 òràban naponta, amit nem alvàssal ès gyaloglàssal toltok, viszont nem apròzom el: amikor van rà lehetosègem folytatom az olasz szalàmik, sonkàk, sajtok ès borok vègigkòstolàsàt, ezt a tevèkenysèget nem lehet megunni.

4 megjegyzés:

  1. Én is ennék szalámit és innék bort! Frissítő szellőt és sok forrást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet hogy a keresztet szimplán csak kidobták?
    Nagyon tetszenek a beszámolók,kár hogy a többi utadon nem írtál! Jó utat!

    VálaszTörlés
  3. Igen, szerintem is írhatsz részletes beszámolót, mint az El Camino pl. Szerintem izgi, hogy mikor kivel találkozol, mit beszéltetek, vízhólyag, legyek, milyen a táj, hány fok van, kaják, emberek, hangulat..... hajrá!!

    VálaszTörlés
  4. Hahó, hiányoznak bizonyos részletek.Olyanok, hogy mit éreztél, mire gondoltál, miről mi jutott eszedbe...vagy máshova. :)

    VálaszTörlés