2009. augusztus 24., hétfő

Gubbio

Ma este megèrkezte Gubbioba, ahol a zaràndokszàllàson a fiatal pap, Don Marco irodàjàban utogetem az àtok billentyuzetet, amin a Z meg Y teljesen rossz helyen van. Szàmìtàsaim szerint 270 km-t gyalogoltam eddig, / a TESCO gazd. lèpèsszàmlàlòt mèg az elso napon eldobtam/ kezdek belejonni, sajnos valamit azèrt mindig kimèr a sors, hogy ne legyen konnyu: most a 20 db làbujjambòl 5-on van èpp vìzhòlyag, de ez napròl-napra vàltozik.
Tegnap este nagy szerencsèben volt rèszem Pietralungàban: a szàllàst keresve 4 zaràndokkal futottam ossze, akik Ausztriàbòl jottek ès az egyikuk magyar volt. Sikerult tole megszereznem a tovàbbi hàrom àllomàs gondnokànak a telszàmàt, ìgy tudtam foglalni szàllàst màra is.
Nem akarom Don Marcot nagyon felidegesìteni, itt toporog a folyosòn, ùgyhogy most nem ìrok sokat, meg kèpeket is majd legkozelebb kaptok, talàn holnap, ha Gubbioban talàlok netcafèt.
Salve mindenkinek, kulon koszonet Lengyel Tamàsnak, aki vicces sms-ekkel tartja bennem a lelket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése